FAQ - Ofte stillede spørgsmål

FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Generelt

Hvad er BESTEMT?

På BESTEMT elsker vi godt design. Vi synes ikke at vejledende udsalgspris er godt nok for kunderne, og derfor har vi lavet BESTEMT der gør det nemt at forhandle sig til den bedste pris.

Koster det mig noget at bruge BESTEMT?

Nej, det gør det ikke! På BESTEMT bryder vi os ikke om gebyrer på hverken køb eller salg. Derfor er det ganske gratis for dig som kunde, både at placere et bud på BESTEMT, men også at gennemføre en handel med en af vore leverandører.

Er jeg bundet af mit bud?

Nej, det er altid på kundens initiativ at en handel gennemføres. Vore forhandlere er bundet af deres accept af din pris eller deres modbud til dig i 7 dage, men i sidste ende er det dig, der bestemmer om handelen skal gennemføres.

Hvordan tjener BESTEMT penge?

Når en forhandler sælger et produkt til en af BESTEMTs kunder, betaler forhandleren et gebyr til BESTEMT.

 

Om produkter

Hvilke produkter kan jeg købe på BESTEMT?

På BESTEMT arbejder vi løbende på at kunne præsentere nettets største udvalg af designprodukter. Vi har mange butikker der leverer møbler til os og vi repræsenterer deres samlede produktsortiment. Hvis du ikke finder det produkt, den variant eller farve af et produkt du drømmer om, må du endelig sige til. 
Send os en mail på je@bestemt.dk, så opretter vi produktet til dig.

Hvor får jeg mine møbler fra?

BESTEMT samarbejder med forhandlere, der med garanti kun leverer ægte og fabriksnye designprodukter. De forhandlere der leverer produkter til BESTEMT optræder anonymt. Dette sker for at de frit, og uden at deres konkurrenter bliver sure på dem, kan tilbyde BESTEMTs kunder den bedst mulige pris. Uanset hvor i landet leverandøren bor, er produkterne ægte og fabriksnye. Det er vigtigt for os at slå fast, at der hverken er kopier eller brugte møbler på BESTEMT.

 

Om betaling

Er det sikkert at handle på www.bestemt.dk?

Ja! De kortoplysninger du indtaster på betalingssiden ved køb, sker på en sikker krypteret SSL forbindelse (Secure Socket Layer). Denne kryptering sikrer, at det udelukkende er Nets der har adgang til dine betalingsoplysninger.

Hvad koster det at handle med kreditkort på www.bestemt.dk?

Der er ingen gebyrer på selve handelen, men der kan være gebyr på visse kreditkort - kontakt eventuelt din kortudbyder for mere information herom.

Kan jeg betale via bankoverførsel?

Ja, det kan du. Vi sender dig en faktura som du kan betale i banken eller via din netbank.

Hvornår bliver pengene for mit køb på www.bestemt.dk trukket fra min konto?

Betalingen for dit køb bliver først trukket fra din konto, når produktet er klar til afsendelse.

 

Om fragt og levering

Skal jeg betale for at få mit produkt leveret?

Nej! Vi sørger for fragten, så det koster dig ikke noget.

Kan jeg selv afhente mine produkter på jeres lager eller kontor?

Nej, desværre. BESTEMT har ikke noget lager, og vi kan derfor ikke tilbyde denne service. Produkterne sendes direkte fra vore leverandører. Når vi har sikret os at du kan få dit produkt til den pris du ønsker at betale, sender vi de nødvendige kontaktinformationer til dig. Du er herefter velkommen til selv at kontakte leverandøren, for at høre om du kan lave en aftale om afhentning af produktet.

Hvem sender mine produkter?

Leverandørerne bruger enten deres egne biler til transport eller får en fragtservice til at levere til dig. Det er leverandørens ansvar at varen når frem til dig i god stand. Hvis du kan se synlige transportskader på emballagen, eller hvis du for eksempel har bestilt et spejl og kan høre at pakken rasler, skal du nægte modtagelse af pakken eller underskrive for modtagelse med forbehold. Få mere information herom ved at læse vore handelsbetingelser.

Kan jeg spore forsendelsen af det produkt jeg har købt?

Nej, ikke umiddelbart. Du er dog altid velkommen til at kontakte os her, for at høre nærmere omkring produktets afsendelse.

Hvor lang tid går der før jeg modtager min ordre?

På mange af designprodukterne er der leveringstid. Mange produkter findes ikke på lager, og producenten fremstiller dem til dig på baggrund af din bestilling. Produkterne sendes direkte fra leverandøren, så BESTEMT tilfører hverken unødvendig vente- eller ekspeditionstid. Såfremt der mod forventning skulle opstå forsinkelser, vil vi hurtigst muligt kontakte dig.

Hvad sker der hvis jeg ikke er hjemme når mit produkt bliver leveret?

Inden produktet afsendes, vil du blive kontaktet af leverandøren så I kan aftale et leveringstidspunkt. Levering kan ske mandag til fredag, med mulighed for aftenlevering. Du er selv ansvarlig for, at det er muligt at levere produktet som aftalt. Derfor skal der være en myndig fuldmagtshaver til stede i det aftalte leveringstidsrum.

Leverer BESTEMT til andre lande end Danmark?

Ja! Vi leverer fragtfrit i Danmark til fastland og brofaste øer. En ordre til levering udenfor Danmarks grænser falder udenfor vores normale bestillingssystem, men du er meget velkommen til at kontakte os så vi kan aftale nærmere. Levering til ikke-brofaste øer og udland kan blive pålagt et ekstra gebyr.

Hvad koster returfragt hvis jeg har fortrudt mit køb?

Hvis du fortryder dit køb, skal du være opmærksom på at du selv betaler for returfragten - og at du er ansvarlig for produktet under returtransporten. For din egen skyld er det vigtigt, at du sikrer dig at enten din eller fragtmandens forsikring dækker eventuelle transportskader. Du skal også være opmærksom på, at den eventuelle værdiforringelse som leverandøren vurderer produktet har lidt, kommer til at reducere det beløb du får retur efter produktet er returneret. Se i øvrigt vore handelsbetingelser her.

  

Om reklamationer

Jeg har købt en vare med fejl eller mangler - Hvad gør jeg?

Så snart du har registreret eventuelle fejl eller mangler, beder vi dig kontakte os hurtigst muligt, så vi kan løse problemet. Vær opmærksom på at naturligt forekommende variationer i for eksempel træ og læder ikke er at betragte som reklamationsberettigede fejl eller mangler.

Kan jeg selv aflevere produkter, jeg gerne vil returnere?

Du er meget velkommen til at kontakte os her, så vi kan vejlede dig bedst muligt i den forbindelse.

 

Tilmeld dig vores nyhedsbrev!

Og vind Lyngbyvasen

X

Vind Lyngbyvasen

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og vind en hvid Lyngbyvase (15 cm, værdi 299 kr).

Vi trækker lod hver måned. Vinderen får besked via e-mail.